Wanneer moet je een offerte aanvragen?

De producten in ons assortiment bieden wij zo scherp mogelijk aan en bovendien hanteren we kortingsregels die automatisch korting geven in de winkelwagen. Tóch kan het soms wenselijk zijn om een offerte aan te vragen:

  • Je hebt maatwerk nodig
  • Je hebt nog een vraag voordat je wilt betalen
  • Je kunt een specifiek product niet vinden
  • Je hebt een scherpere offerte van een andere aanbieder
  • Je hebt een hoog orderbedrag
  • Je hebt grote aantallen van een product nodig

 

Hoe werkt het?

Een offerte aanvragen werkt hetzelfde als afrekenen, maar dan zonder te betalen:

  • Je plaatst producten in de winkelwagen
  • Je klikt op 'offerte aanvragen'
  • Je vult je gegevens in bij stap 1 'Uw gegevens'
  • Je kunt een opmerking plaatsen in stap 2 'Transport en levering'
  • Je verstuurt de aanvraag

 

Het offertetraject kent 4 stappen:

  1. Direct na je aanvraag ontvang je een e-mail ter bevestiging
  2. Binnen 24 uur (ma-vr) ontvang je van ons een voorstel per e-mail
  3. Als je akkoord bent met het voorstel betaal je het totaalbedrag
  4. Wij zetten de bestelling in gang en je ontvangt een orderbevestiging

Showroom

Toon alle categorieën

Wil je weten hoe een bezoek aan de showroom bij ons in z'n werk gaat? Lees hier de antwoorden op de meest gestelde vragen!

Ik wil de showroom bezoeken, hoe gaat dit in zijn werk?

Vestiging Denekamp is voorzien van een showroom en bestratingsplein. Het bestratingsplein is vrij te bezoeken, maar let op, showroombezoek kan uitsluitend op afspraak. Je gebruikt het contactformulier om een afspraak te maken. Geef in het formulier aan om welk assortiment het gaat. Een verkoopadviseur neemt vervolgens contact met je op.

Het assortiment in onze showroom bestaat uit:

Niet kunnen vinden waar je naar zocht?