Wanneer moet je een offerte aanvragen?

De producten in ons assortiment bieden wij zo scherp mogelijk aan en bovendien hanteren we kortingsregels die automatisch korting geven in de winkelwagen. Tóch kan het soms wenselijk zijn om een offerte aan te vragen:

  • Je hebt maatwerk nodig
  • Je hebt nog een vraag voordat je wilt betalen
  • Je kunt een specifiek product niet vinden
  • Je hebt een scherpere offerte van een andere aanbieder
  • Je hebt een hoog orderbedrag
  • Je hebt grote aantallen van een product nodig

 

Hoe werkt het?

Een offerte aanvragen werkt hetzelfde als afrekenen, maar dan zonder te betalen:

  • Je plaatst producten in de winkelwagen
  • Je klikt op 'offerte aanvragen'
  • Je vult je gegevens in bij stap 1 'Uw gegevens'
  • Je kunt een opmerking plaatsen in stap 2 'Transport en levering'
  • Je verstuurt de aanvraag

 

Het offertetraject kent 4 stappen:

  1. Direct na je aanvraag ontvang je een e-mail ter bevestiging
  2. Binnen 24 uur (ma-vr) ontvang je van ons een voorstel per e-mail
  3. Als je akkoord bent met het voorstel betaal je het totaalbedrag
  4. Wij zetten de bestelling in gang en je ontvangt een orderbevestiging

Bezorgen

Toon alle categorieën

Wil je weten hoe bezorgen bij ons in z'n werk gaat? Lees hier de antwoorden op de meest gestelde vragen!

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

In veel gevallen leveren wij met grote vrachtwagens met een lengte van 18 meter of langer. Grote vrachtwagens kunnen niet overal probleemloos lossen, maar levering met een kleine vrachtwagen is in veel gevallen wel mogelijk. Woon je bijvoorbeeld in een smalle straat, in een (winkel)centrum of is de toegangsroute slecht toegankelijk, dan is het verstandig dit aan ons kenbaar te maken. Tijdens het afrekenen kun je een opmerking toevoegen aan jouw bestelling.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

De levertijd varieert per product. Op de productpagina, onder de knop 'toevoegen aan winkelwagen', staat de actuele levertijd vermeld.

Wat zijn de verzendkosten?

De kosten voor het bezorgen van jouw bestelling kunnen variëren. De hoogte van de bezorgkosten hangt af van de leverancier van het gekozen product. In de winkelwagen geven we je een overzicht van de totale kosten van jouw bestelling.

Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?

Nee, leveringen op de waddeneilanden zijn niet mogelijk. Lossen op de kade van het vaste land kan wel.

Wat zijn de verzendkosten voor Zeeland en de Waddeneilanden?

Voor levering naar Zeeland of de waddeneilanden gelden de normale verzendtarieven. Let wel: voor de Waddeneilanden geldt dat we lossen op de kade van het vaste land.

Zit er op een big bag statiegeld?

Nee, op de bigbag zelf zit geen statiegeld. In verband met het transport leveren wij de bigbags uit eigen opslag echter altijd op een pallet. Voor deze pallet wordt wel statiegeld gerekend.

Niet kunnen vinden waar je naar zocht?
Sommige producten worden op statiegeldpallets geleverd. Er wordt dan per pallet een bedrag statiegeld berekend. Het bedrag dat per pallet berekend wordt kan variëren. Meer informatie hierover kun je teruglezen op de productpagina.
 

Pallets retourneren
Voor meer informatie over het retourneren van statiegeldpallets verwijzen we je graag naar het FAQ.

Bij sommige producten is er een toeslag van toepassing wanneer je afwijkt van de standaard verpakkingsinhoud. Deze toeslag wordt dan berekend omdat de standaard verpakking moet worden aangebroken, wat extra werkzaamheden tot gevolg heeft. De hoogte van de toeslag en de inhoud van een standaard verpakking kun je teruglezen op de productpagina.