Offerte aanvragen
Bij Sleiderink profiteer je altijd van eerlijke prijzen. Eventuele kortingen worden automatisch verrekend in je winkelwagen - wel zo makkelijk. Wij begrijpen ook dat het in sommige situaties prettig zijn om eerst een offerte aan te vragen. Bijvoorbeeld bij maatwerk, grotere aantallen, als je nog vragen hebt of een product niet kunt vinden. Dit doe je als volgt:
 
Hoe werkt het?
Een offerte aanvragen werkt bijna hetzelfde als bestellen – maar zonder af te rekenen. Het is geheel vrijblijvend en je betaald pas als je akkoord bent met ons voorstel.
  • Je plaatst producten in de winkelwagen
  • Je klikt op 'offerte aanvragen'
  • Je vult je gegevens in bij stap 1 'Je gegevens'
  • Je kunt een opmerking plaatsen in stap 2 'Transport en levering'
  • Je verstuurt de aanvraag
 
Wat kan je verwachten na een offerte aanvraag?
Een offerte aanvragen is vrijblijvend en wordt in 4 eenvoudige stappen doorlopen:
  1. Je krijgt meteen een bevestiging in je mailbox
  2. Binnen 24 uur (op werkdagen) sturen we je ons voorstel
  3. Tevreden? Dan kun je makkelijk betalen via de link in de mail
  4. Wij gaan voor je aan de slag en sturen je een orderbevestiging
 
Bij Sleiderink denken we met je mee. Snel, slim en zonder gedoe!
  • Boven 2.000 gratis verzending
  • Al 40 jaar dé specialist
  • Alles onder één dak
★★★★★
★★★★★
Klanten geven ons een 9,1 uit 10
BTW: Incl
Excl

Bezorgen

Toon alle categorieën

Wil je weten hoe bezorgen bij ons in z'n werk gaat? Lees hier de antwoorden op de meest gestelde vragen!

Waar moet je op letten bij ontvangst van je bestelling?

Wij adviseren je om bij ontvangst van de goederen (vóór verwerking) de levering volledig te controleren. Wil je weten welke aandachtspunten bij ontvangst van je bestelling van belang zijn? Klik dan op 'lees meer'.

Pakket als postzending?

Bestellingen die niet per vrachtwagen hoeven te worden bezorgd, versturen wij indien mogelijk als postzending. Bij een postzending ontvang je meestal een e-mail met een track en trace code, zodat je het pakket online kunt volgen. Ben je niet thuis? Geen...

Is het mogelijk om mijn bestelling te laten leveren op hoogte?

Ja, het is mogelijk om je bestelling op hoogte te laten bezorgen. Vermeld dit duidelijk bij de bestelling of offerteaanvraag zodat onze binnendienst op de hoogte is! Belangrijk om te weten is dat dit wel extra kosten met zich meebrengt, de geschatte kosten bedragen rond de € 500,- voor een bezorging op hoogte.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

In veel gevallen leveren wij met grote vrachtwagens met een lengte van 18 meter of langer. Grote vrachtwagens kunnen niet overal probleemloos lossen, maar levering met een kleine vrachtwagen is in veel gevallen wel mogelijk. Woon je bijvoorbeeld in een smalle straat, in een (winkel)centrum of is de toegangsroute slecht toegankelijk, dan is het verstandig dit aan ons kenbaar te maken. Tijdens het afrekenen kun je een opmerking toevoegen aan jouw bestelling.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

De levertijd varieert per product. Op de productpagina, onder de knop 'toevoegen aan winkelwagen', staat de actuele levertijd vermeld.

Wat zijn de verzendkosten?

De kosten voor het bezorgen van jouw bestelling kunnen variëren. De hoogte van de bezorgkosten hangt af van de leverancier van het gekozen product. In de winkelwagen geven we je een overzicht van de totale kosten van jouw bestelling.

Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?

Nee, leveringen op de waddeneilanden zijn niet mogelijk. Lossen op de kade van het vaste land kan wel.

Wat zijn de verzendkosten voor Zeeland en de Waddeneilanden?

Voor levering naar Zeeland of de waddeneilanden gelden de normale verzendtarieven. Let wel: voor de Waddeneilanden geldt dat we lossen op de kade van het vaste land.

Leveren jullie ook in België of Duitsland?

Dit is altijd afhankelijk van de inhoud van je winkelwagen. Wil je weten of jouw bestelling in België / Duitsland geleverd kan worden? Vraag dan eenvoudig een offerte aan via de winkelwagen en laat je adres gegevens achter in het opmerkingenveld.

Zit er op een big bag statiegeld?

Nee, op de bigbag zelf zit geen statiegeld. In verband met het transport leveren wij de bigbags uit eigen opslag echter altijd op een pallet. Voor deze pallet wordt wel statiegeld gerekend.

Niet kunnen vinden waar je naar zocht?
Sommige producten worden op statiegeldpallets geleverd. Er wordt dan per pallet een bedrag statiegeld berekend. Het bedrag dat per pallet berekend wordt kan variëren. Meer informatie hierover kun je teruglezen op de productpagina.
 

Pallets retourneren
Voor meer informatie over het retourneren van statiegeldpallets verwijzen we je graag naar de FAQ.

Bij sommige producten is er een toeslag van toepassing wanneer je afwijkt van de standaard verpakkingsinhoud. Deze toeslag wordt dan berekend omdat de standaard verpakking moet worden aangebroken, wat extra werkzaamheden tot gevolg heeft. De hoogte van de toeslag en de inhoud van een standaard verpakking kun je teruglezen op de productpagina.