Wanneer moet je een offerte aanvragen?

De producten in ons assortiment bieden wij zo scherp mogelijk aan en bovendien hanteren we kortingsregels die automatisch korting geven in de winkelwagen. Tóch kan het soms wenselijk zijn om een offerte aan te vragen:

  • Je hebt maatwerk nodig
  • Je hebt nog een vraag voordat je wilt betalen
  • Je kunt een specifiek product niet vinden
  • Je hebt een scherpere offerte van een andere aanbieder
  • Je hebt een hoog orderbedrag
  • Je hebt grote aantallen van een product nodig

 

Hoe werkt het?

Een offerte aanvragen werkt hetzelfde als afrekenen, maar dan zonder te betalen:

  • Je plaatst producten in de winkelwagen
  • Je klikt op 'offerte aanvragen'
  • Je vult je gegevens in bij stap 1 'Uw gegevens'
  • Je kunt een opmerking plaatsen in stap 2 'Transport en levering'
  • Je verstuurt de aanvraag

 

Het offertetraject kent 4 stappen:

  1. Direct na je aanvraag ontvang je een e-mail ter bevestiging
  2. Binnen 24 uur (ma-vr) ontvang je van ons een voorstel per e-mail
  3. Als je akkoord bent met het voorstel betaal je het totaalbedrag
  4. Wij zetten de bestelling in gang en je ontvangt een orderbevestiging

Bestellen
Kan ik ook als particulier bij jullie bestellen?
Ja, je kunt als particulier eenvoudig online bij ons bestellen. Sleiderink is het adres voor iedereen die gaat bouwen of verbouwen.
Hoe kan ik mijn winkelwagen bewaren?
De winkelwagen opslaan kan door eerst een account aan te maken en daarna de winkelwagen te vullen.
Hoe maak ik de winkelwagen leeg?
Ga naar https://www.sleiderink.nl/checkout/cart/, daar tonen we je de inhoud van je winkelwagen. Per product kun je de aantallen wijzigen óf de hele regel verwijderen door op 'Verwijder' te klikken.
Heeft het zin om een offerte aan te vragen?
Alle producten in ons assortiment bieden wij zo scherp mogelijk aan en bovendien hanteren we kortingsregels die automatisch korting geven in de winkelwagen. Wanneer het wel zinvol is om een offerte aan te vragen lees je onder de 'meer lezen' knop.
Welke voordelen heeft een eigen account?
Je kunt uiteraard bij ons winkelen zonder account. Echter biedt het hebben van een eigen klantaccount wel een aantal voordelen
Wat is de actuele levertijd?

De levertijd staat vermeld onder de groene 'Toevoegen aan winkelwagen' knop. De levertijd die bij het product vermeld staat is in 90% van de gevallen betrouwbaar. Wil je meer informatie? Vraag dan een offerte aan via de winkelwagen.

Bekijk alle vragen over bestellen
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Je kunt jouw bestelling bij Sleiderink Bouwmaterialen gemakkelijk en snel betalen door middel van iDeal, bankoverboeking of bouwdepot.
Kan ik ook betalen met het bouwdepot?
Ja, bij Sleiderink is het mogelijk om te betalen vanuit je bouwdepot. Binnen 1 werkdag na ontvangst van je bestelling sturen we een factuur, die je kunt indienen bij je geldverstrekker.
Heeft het zin om een offerte aan te vragen?
Alle producten in ons assortiment bieden wij zo scherp mogelijk aan en bovendien hanteren we kortingsregels die automatisch korting geven in de winkelwagen. Wanneer het wel zinvol is om een offerte aan te vragen lees je onder de 'meer lezen' knop.
Bekijk alle vragen over betalen
Bezorgen
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
In veel gevallen leveren wij met grote vrachtwagens met een lengte van 18 meter of langer. Grote vrachtwagens kunnen niet overal probleemloos lossen, maar levering met een kleine vrachtwagen is in veel gevallen wel mogelijk. Woon je bijvoorbeeld in een smalle straat, in een (winkel)centrum of is de toegangsroute slecht toegankelijk, dan is het verstandig dit aan ons kenbaar te maken. Tijdens het afrekenen kun je een opmerking toevoegen aan jouw bestelling.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
De levertijd varieert per product. Op de productpagina, onder de knop 'toevoegen aan winkelwagen', staat de actuele levertijd vermeld.
Wat zijn de verzendkosten?
De kosten voor het bezorgen van jouw bestelling kunnen variëren. De hoogte van de bezorgkosten hangt af van de leverancier van het gekozen product. In de winkelwagen geven we je een overzicht van de totale kosten van jouw bestelling.
Wat zijn de verzendkosten voor Zeeland en de Waddeneilanden?
Voor transport naar bepaalde delen van de provincie Zeeland en voor transport naar de Waddeneilanden gelden transporttoeslagen. Vanwege het locatie- en productspecifieke karakter van deze extra transportkosten worden deze niet vooraf in de winkelwagen kenbaar gemaakt.
Zit er op een big bag statiegeld?

Nee, op de bigbag zelf zit geen statiegeld. In verband met het transport leveren wij de bigbags uit eigen opslag echter altijd op een pallet. Voor deze pallet wordt wel statiegeld gerekend.

Bekijk alle vragen over bezorgen
Afhalen
Kan ik bestelde materialen ook afhalen?
Ja dat kan, maar afhalen is slechts mogelijk voor een deel van ons assortiment. Om te weten of het kan vraag je een offerte aan via de winkelwagen.
Bekijk alle vragen over afhalen
Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Om je bestelling te kunnen retourneren moet je vooraf een formulier invullen. Klik op 'meer lezen' en bekijk het volledige antwoord voor de verdere instructies.
Statiegeld pallets retour brengen, hoe gaat dat in zijn werk?
Het terugbrengen van statiegeld pallets is alleen mogelijk bij onze vestiging in Denekamp. Neem hierbij altijd je factuur of orderbevestiging mee. Zonder referentie (alleen naam + adres is onvoldoende) nemen we geen pallets retour.
Bekijk alle vragen over retourneren
Showroom
Ik wil de showroom bezoeken, hoe gaat dit in zijn werk?

Vestiging Denekamp is voorzien van een showroom en bestratingsplein. Het bestratingsplein is vrij te bezoeken, maar let op, showroombezoek kan uitsluitend op afspraak. Je gebruikt het contactformulier om een afspraak te maken. Geef in het formulier aan om welk assortiment het gaat. Een verkoopadviseur neemt vervolgens contact met je op.

Het assortiment in onze showroom bestaat uit:

Bekijk alle vragen over showroom

Staat jouw vraag er niet tussen?

Voor al je vragen kan je contact opnemen met een van onze specialisten.
We helpen je graag verder.

+31 (0)541 -354 444