Wanneer moet je een offerte aanvragen?

De producten in ons assortiment bieden wij zo scherp mogelijk aan en bovendien hanteren we kortingsregels die automatisch korting geven in de winkelwagen. Tóch kan het soms wenselijk zijn om een offerte aan te vragen:

  • Je hebt maatwerk nodig
  • Je hebt nog een vraag voordat je wilt betalen
  • Je kunt een specifiek product niet vinden
  • Je hebt een scherpere offerte van een andere aanbieder
  • Je hebt een hoog orderbedrag
  • Je hebt grote aantallen van een product nodig

 

Hoe werkt het?

Een offerte aanvragen werkt hetzelfde als afrekenen, maar dan zonder te betalen:

  • Je plaatst producten in de winkelwagen
  • Je klikt op 'offerte aanvragen'
  • Je vult je gegevens in bij stap 1 'Uw gegevens'
  • Je kunt een opmerking plaatsen in stap 2 'Transport en levering'
  • Je verstuurt de aanvraag

 

Het offertetraject kent 4 stappen:

  1. Direct na je aanvraag ontvang je een e-mail ter bevestiging
  2. Binnen 24 uur (ma-vr) ontvang je van ons een voorstel per e-mail
  3. Als je akkoord bent met het voorstel betaal je het totaalbedrag
  4. Wij zetten de bestelling in gang en je ontvangt een orderbevestiging
  • Boven 1.500 gratis verzending
  • Direct een scherpe prijs
  • Compleet voor elk project
★★★★★
★★★★★
Klanten geven ons een 4.92 uit 5

Zijn jullie geopend tijdens de vakantieperiode?

Tijdens de gehele vakantieperiode is onze webshop gewoon geopend en verwerken wij alle bestellingen zoals je van ons gewend bent. Voor sommige producten gelden deze periode wel afwijkende levertijden. Deze vind je altijd terug op de productpagina’s. Heb je vragen, opmerkingen of heb je hulp nodig bij het bestellen? Ons team staat ook deze periode dagelijks voor je klaar.

Voor onze vestigingen gelden wel afwijkende openingstijden gedurende de periode van 7 t/m 25 augustus (bouwvak).

1.     Vestiging Oldenzaal is open van 08:00 tot 14:00 in de periode 7 t/m 18 augustus en is gesloten van 21 t/m 25 augustus.

2.     Vestiging Denekamp is voor afhalen gesloten van 7 t/m 25 augustus.

3.     De Showroom en Showtuin zijn van 7 t/m 25 augustus gesloten voor bezoekers.

Niet kunnen vinden waar je naar zocht?
Sommige producten worden op statiegeldpallets geleverd. Er wordt dan per pallet een bedrag statiegeld berekend. Het bedrag dat per pallet berekend wordt kan variëren. Meer informatie hierover kun je teruglezen op de productpagina.
 

Pallets retourneren
Voor meer informatie over het retourneren van statiegeldpallets verwijzen we je graag naar de FAQ.

Bij sommige producten is er een toeslag van toepassing wanneer je afwijkt van de standaard verpakkingsinhoud. Deze toeslag wordt dan berekend omdat de standaard verpakking moet worden aangebroken, wat extra werkzaamheden tot gevolg heeft. De hoogte van de toeslag en de inhoud van een standaard verpakking kun je teruglezen op de productpagina.