The store will not work correctly when cookies are disabled.
Offerte aanvragen
Bij Sleiderink profiteer je altijd van eerlijke prijzen. Eventuele kortingen worden automatisch verrekend in je winkelwagen - wel zo makkelijk. Wij begrijpen ook dat het in sommige situaties prettig zijn om eerst een offerte aan te vragen. Bijvoorbeeld bij maatwerk, grotere aantallen, als je nog vragen hebt of een product niet kunt vinden. Dit doe je als volgt:
Hoe werkt het?
Een offerte aanvragen werkt bijna hetzelfde als bestellen – maar zonder af te rekenen. Het is geheel vrijblijvend en je betaald pas als je akkoord bent met ons voorstel.
Je plaatst producten in de winkelwagen
Je klikt op 'offerte aanvragen'
Je vult je gegevens in bij stap 1 'Je gegevens'
Je kunt een opmerking plaatsen in stap 2 'Transport en levering'
Je verstuurt de aanvraag
Wat kan je verwachten na een offerte aanvraag?
Een offerte aanvragen is vrijblijvend en wordt in 4 eenvoudige stappen doorlopen:
Je krijgt meteen een bevestiging in je mailbox
Binnen 24 uur (op werkdagen) sturen we je ons voorstel
Tevreden? Dan kun je makkelijk betalen via de link in de mail
Wij gaan voor je aan de slag en sturen je een orderbevestiging
Bij Sleiderink denken we met je mee. Snel, slim en zonder gedoe!
Waar moet je op letten bij ontvangst van je bestelling?
Waar moet je op letten bij ontvangst van je bestelling?
Bij ontvangst van de goederen is het van belang dat de volledige levering gecontroleerd wordt vóór verwerking van goederen! Aandachtspunten bij ontvangst:
Juistheid en hoeveelheid van de levering
Schade, breuk, verschil in kleur en structuur of andere afwijkingen
Bij levering van meerdere pakken/pallets van dezelfde materialen dien je stickers met productiecode te controleren
Stickers van productiecode bewaren voor eventuele bijbestelling of herlevering ter controle
Vanaf moment van bezorging ben je zelf verantwoordelijk voor de materialen. Let op: vochtgevoelige materialen dienen binnen 4 uur na levering op een droge plaats gestald te worden; hout, plaatmaterialen en binnendeuren.
Indien er afwijkingen zijn bij de levering van je bestelling, dan verzoeken wij je dit aan ons kenbaar te maken (per e-mail). Voor de snelste afhandeling stuur een e-mail of reageer op de bevestigingsmail met uitleg over het probleem/afwijking en voeg duidelijke foto's toe. Wij zullen dan, in overleg met jou, op zoek gaan naar de beste oplossing. Belangrijk is wel dat de goederen niet verwerkt worden, en voor zover mogelijk in de verpakking (of op de pallets) blijven, totdat je verdere instructies hebt ontvangen.
Sommige producten worden op statiegeldpallets geleverd. Er wordt dan per pallet een bedrag statiegeld berekend. Het bedrag dat per pallet berekend wordt kan variëren. Meer informatie hierover kun je teruglezen op de productpagina.
Pallets retourneren Voor meer informatie over het retourneren van statiegeldpallets verwijzen we je graag naar de FAQ.
Bij sommige producten is er een toeslag van toepassing wanneer je afwijkt van de standaard verpakkingsinhoud. Deze toeslag wordt dan berekend omdat de standaard verpakking moet worden aangebroken, wat extra werkzaamheden tot gevolg heeft. De hoogte van de toeslag en de inhoud van een standaard verpakking kun je teruglezen op de productpagina.