Wanneer moet je een offerte aanvragen?

De producten in ons assortiment bieden wij zo scherp mogelijk aan en bovendien hanteren we kortingsregels die automatisch korting geven in de winkelwagen. Tóch kan het soms wenselijk zijn om een offerte aan te vragen:

  • Je hebt maatwerk nodig
  • Je hebt nog een vraag voordat je wilt betalen
  • Je kunt een specifiek product niet vinden
  • Je hebt een scherpere offerte van een andere aanbieder
  • Je hebt een hoog orderbedrag
  • Je hebt grote aantallen van een product nodig

 

Hoe werkt het?

Een offerte aanvragen werkt hetzelfde als afrekenen, maar dan zonder te betalen:

  • Je plaatst producten in de winkelwagen
  • Je klikt op 'offerte aanvragen'
  • Je vult je gegevens in bij stap 1 'Uw gegevens'
  • Je kunt een opmerking plaatsen in stap 2 'Transport en levering'
  • Je verstuurt de aanvraag

 

Het offertetraject kent 4 stappen:

  1. Direct na je aanvraag ontvang je een e-mail ter bevestiging
  2. Binnen 24 uur (ma-vr) ontvang je van ons een voorstel per e-mail
  3. Als je akkoord bent met het voorstel betaal je het totaalbedrag
  4. Wij zetten de bestelling in gang en je ontvangt een orderbevestiging
  • Boven 1.500 gratis verzending
  • Direct een scherpe prijs
  • Compleet voor elk project
★★★★★
★★★★★
Klanten geven ons een 4,92 uit 5
BTW: Incl
Excl

Waar moet je op letten bij ontvangst van je bestelling?

Bij ontvangst van de goederen is het van belang dat de volledige levering gecontroleerd wordt vóór verwerking van goederen!  Aandachtspunten bij ontvangst:

  1. Juistheid en hoeveelheid van de levering

  2. Schade, breuk, verschil in kleur en structuur of andere afwijkingen

  3. Bij levering van meerdere pakken/pallets van dezelfde materialen dien je stickers met productiecode te controleren

  4. Stickers van productiecode bewaren voor eventuele bijbestelling of herlevering ter controle

  5. Vanaf moment van bezorging ben je zelf verantwoordelijk voor de materialen. Let op: vochtgevoelige materialen dienen binnen 4 uur na levering op een droge plaats gestald te worden; hout, plaatmaterialen en binnendeuren.

Indien er afwijkingen zijn bij de levering van je bestelling, dan verzoeken wij je dit aan ons kenbaar te maken (per e-mail). Voor de snelste afhandeling stuur een e-mail of reageer op de bevestigingsmail met uitleg over het probleem/afwijking en voeg duidelijke foto's toe. Wij zullen dan, in overleg met jou, op zoek gaan naar de beste oplossing. Belangrijk is wel dat de goederen niet verwerkt worden, en voor zover mogelijk in de verpakking (of op de pallets) blijven, totdat je verdere instructies hebt ontvangen.

 

Niet kunnen vinden waar je naar zocht?
Sommige producten worden op statiegeldpallets geleverd. Er wordt dan per pallet een bedrag statiegeld berekend. Het bedrag dat per pallet berekend wordt kan variëren. Meer informatie hierover kun je teruglezen op de productpagina.
 

Pallets retourneren
Voor meer informatie over het retourneren van statiegeldpallets verwijzen we je graag naar de FAQ.

Bij sommige producten is er een toeslag van toepassing wanneer je afwijkt van de standaard verpakkingsinhoud. Deze toeslag wordt dan berekend omdat de standaard verpakking moet worden aangebroken, wat extra werkzaamheden tot gevolg heeft. De hoogte van de toeslag en de inhoud van een standaard verpakking kun je teruglezen op de productpagina.