Offerte aanvragen
Bij Sleiderink profiteer je altijd van eerlijke prijzen. Eventuele kortingen worden automatisch verrekend in je winkelwagen - wel zo makkelijk. Wij begrijpen ook dat het in sommige situaties prettig zijn om eerst een offerte aan te vragen. Bijvoorbeeld bij maatwerk, grotere aantallen, als je nog vragen hebt of een product niet kunt vinden. Dit doe je als volgt:
 
Hoe werkt het?
Een offerte aanvragen werkt bijna hetzelfde als bestellen – maar zonder af te rekenen. Het is geheel vrijblijvend en je betaald pas als je akkoord bent met ons voorstel.
  • Je plaatst producten in de winkelwagen
  • Je klikt op 'offerte aanvragen'
  • Je vult je gegevens in bij stap 1 'Je gegevens'
  • Je kunt een opmerking plaatsen in stap 2 'Transport en levering'
  • Je verstuurt de aanvraag
 
Wat kan je verwachten na een offerte aanvraag?
Een offerte aanvragen is vrijblijvend en wordt in 4 eenvoudige stappen doorlopen:
  1. Je krijgt meteen een bevestiging in je mailbox
  2. Binnen 24 uur (op werkdagen) sturen we je ons voorstel
  3. Tevreden? Dan kun je makkelijk betalen via de link in de mail
  4. Wij gaan voor je aan de slag en sturen je een orderbevestiging
 
Bij Sleiderink denken we met je mee. Snel, slim en zonder gedoe!
  • Boven 2.000 gratis verzending
  • Al 40 jaar dé specialist
  • Alles onder één dak
★★★★★
★★★★★
Klanten geven ons een 9,1 uit 10
BTW: Incl
Excl

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

In veel gevallen leveren wij met grote vrachtwagens met een lengte van 18 meter of langer. Grote vrachtwagens kunnen niet overal probleemloos lossen, maar levering met een kleine vrachtwagen is in veel gevallen wel mogelijk. Woon je bijvoorbeeld in een smalle straat, in een (winkel)centrum of is de toegangsroute slecht toegankelijk, dan is het verstandig dit aan ons kenbaar te maken. Tijdens het afrekenen kun je een opmerking toevoegen aan jouw bestelling. Onderaan in de 'winkelwagen' kun je normaal gesproken zien hoe de bezorging van je bestelling plaatsvindt (uitzonderingen in overleg met de verkoper).

Het is voor ons niet mogelijk om een specifiekere levertijd te noemen dan in de bevestigingsmail staat vermeld. De transporteur behoudt zich het recht voor om tot het laatste moment de route te wijzigen.

Uitzonderingen van levertermijnen zijn:

  • Skantrae en Weekamp deuren; 1 á 2 dagen voor levering ontvang je een verwacht levertijdstip
  • Austria deuren; je ontvangt van de transporteur (VDS) een e-mail waarmee je zelf een leverdatum kan inplannen
  • Heering; informatie over het leveringsmoment via SMS

* Overmacht: Er wordt te allen tijde geprobeerd de levering te laten plaatsvinden volgens de genoemde levertermijn. Mocht dit niet lukken dan is dit overmacht. Wij adviseren daarom om mens en/of materiaal pas in te huren nadat de materialen daadwerkelijk bij je zijn geleverd.

In veel gevallen is het niet noodzakelijk dat je aanwezig bent tijdens het lossen van jouw bestelling. Voor de volgende producten is aanwezigheid bij het lossen van jouw bestelling wel noodzakelijk; Keralit, Florence, Unipanel, Lignodur, Isobouw EPS en alle binnendeuren. Wanneer je een voorkeur hebt voor een specifieke losplaats, dan kun je die plaats afbakenen door middel van een lint en/of bordje. Let wel; de definitieve losplaats is te allen tijde ter beoordeling van de chauffeur.

Niet kunnen vinden waar je naar zocht?
Sommige producten worden op statiegeldpallets geleverd. Er wordt dan per pallet een bedrag statiegeld berekend. Het bedrag dat per pallet berekend wordt kan variëren. Meer informatie hierover kun je teruglezen op de productpagina.
 

Pallets retourneren
Voor meer informatie over het retourneren van statiegeldpallets verwijzen we je graag naar de FAQ.

Bij sommige producten is er een toeslag van toepassing wanneer je afwijkt van de standaard verpakkingsinhoud. Deze toeslag wordt dan berekend omdat de standaard verpakking moet worden aangebroken, wat extra werkzaamheden tot gevolg heeft. De hoogte van de toeslag en de inhoud van een standaard verpakking kun je teruglezen op de productpagina.