Wanneer moet je een offerte aanvragen?

De producten in ons assortiment bieden wij zo scherp mogelijk aan en bovendien hanteren we kortingsregels die automatisch korting geven in de winkelwagen. Tóch kan het soms wenselijk zijn om een offerte aan te vragen:

  • Je hebt maatwerk nodig
  • Je hebt nog een vraag voordat je wilt betalen
  • Je kunt een specifiek product niet vinden
  • Je hebt een scherpere offerte van een andere aanbieder
  • Je hebt een hoog orderbedrag
  • Je hebt grote aantallen van een product nodig

 

Hoe werkt het?

Een offerte aanvragen werkt hetzelfde als afrekenen, maar dan zonder te betalen:

  • je plaatst producten in de winkelwagen
  • je klikt op 'offerte aanvragen'
  • je vult je gegevens in
  • je verstuurt de aanvraag

 

Het offertetraject kent 4 stappen:

  1. Direct na je aanvraag ontvang je een e-mail ter bevestiging
  2. Binnen 24 uur (ma-vr) ontvang je van ons een voorstel per e-mail
  3. Als je akkoord bent met het voorstel betaal je het totaalbedrag
  4. Wij zetten de bestelling in gang en je ontvangt een orderbevestiging

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

In veel gevallen leveren wij met grote vrachtwagens met een lengte van 18 meter of langer. Grote vrachtwagens kunnen niet overal probleemloos lossen, maar levering met een kleine vrachtwagen is in veel gevallen wel mogelijk. Woon je bijvoorbeeld in een smalle straat, in een (winkel)centrum of is de toegangsroute slecht toegankelijk, dan is het verstandig dit aan ons kenbaar te maken. Tijdens het afrekenen kun je een opmerking toevoegen aan jouw bestelling.

In de meeste gevallen wordt jouw bestelling samengevoegd met andere bestellingen om zodoende tot een rendabele vracht te komen. De transporteur behoudt zich het recht voor om tot het laatste moment de route te wijzigen. Hierdoor is het voor ons niet mogelijk om een specifiekere levertijd te noemen dan in de e-mailbevestiging staat vermeld.

In veel gevallen is het niet noodzakelijk dat je aanwezig bent tijdens het lossen van jouw bestelling. Wanneer je een voorkeur hebt voor een specifieke losplaats, dan kun je die plaats afbakenen door middel van een lint en/of bordje. Let wel; de definitieve losplaats is te allen tijde ter beoordeling van de chauffeur.

Niet kunnen vinden waar je naar zocht?