Wanneer moet je een offerte aanvragen?

De producten in ons assortiment bieden wij zo scherp mogelijk aan en bovendien hanteren we kortingsregels die automatisch korting geven in de winkelwagen. Tóch kan het soms wenselijk zijn om een offerte aan te vragen:

  • Je hebt maatwerk nodig
  • Je hebt nog een vraag voordat je wilt betalen
  • Je kunt een specifiek product niet vinden
  • Je hebt een scherpere offerte van een andere aanbieder
  • Je hebt een hoog orderbedrag
  • Je hebt grote aantallen van een product nodig

 

Hoe werkt het?

Een offerte aanvragen werkt hetzelfde als afrekenen, maar dan zonder te betalen:

  • Je plaatst producten in de winkelwagen
  • Je klikt op 'offerte aanvragen'
  • Je vult je gegevens in bij stap 1 'Uw gegevens'
  • Je kunt een opmerking plaatsen in stap 2 'Transport en levering'
  • Je verstuurt de aanvraag

 

Het offertetraject kent 4 stappen:

  1. Direct na je aanvraag ontvang je een e-mail ter bevestiging
  2. Binnen 24 uur (ma-vr) ontvang je van ons een voorstel per e-mail
  3. Als je akkoord bent met het voorstel betaal je het totaalbedrag
  4. Wij zetten de bestelling in gang en je ontvangt een orderbevestiging
  • Boven 1.500 gratis verzending
  • Direct een scherpe prijs
  • Compleet voor elk project
★★★★★
★★★★★
Klanten geven ons een 4.92 uit 5

Bestellen

Toon alle categorieën

Wil je weten hoe bestellen bij ons in z'n werk gaat? Lees hier de antwoorden op de meest gestelde vragen!

Zijn jullie geopend tijdens de vakantieperiode?

Onze webshop is het gehele jaar beschikbaar, maar onze vestigingen kunnen afwijkende openingstijden hebben. Meer weten over de openingstijden van onze vestigingen tijdens de vakantie? Klik dan op 'lees meer'!

Kan ik de prijzen exclusief btw zien?

Binnenkort kun je op onze website de prijzen exclusief btw bekijken. Daarmee streven we ernaar de gebruiksvriendelijkheid voor al onze klanten te optimaliseren! Ontdek binnenkort de vernieuwende functionaliteit en vereenvoudig jouw bestelervaring.

Kan ik ook als particulier bij jullie bestellen?

Ja, je kunt als particulier eenvoudig online bij ons bestellen. Sleiderink is het adres voor iedereen die gaat bouwen of verbouwen.

Hoe kan ik mijn winkelwagen bewaren?

De winkelwagen opslaan kan door eerst een account aan te maken en daarna de winkelwagen te vullen.

Hoe maak ik de winkelwagen leeg?

Ga naar https://www.sleiderink.nl/checkout/cart/, daar tonen we je de inhoud van je winkelwagen. Per product kun je de aantallen wijzigen óf de hele regel verwijderen door op 'Verwijder' te klikken.

Heeft het zin om een offerte aan te vragen?

Alle producten in ons assortiment bieden wij zo scherp mogelijk aan en bovendien hanteren we kortingsregels die automatisch korting geven in de winkelwagen. Wanneer het wel zinvol is om een offerte aan te vragen lees je onder de 'meer lezen' knop.

Welke voordelen heeft een eigen account?

Je kunt uiteraard bij ons winkelen zonder account. Echter biedt het hebben van een eigen klantaccount wel een aantal voordelen

Leveren jullie ook in België of Duitsland?

Dit is altijd afhankelijk van de inhoud van je winkelwagen. Wil je weten of jouw bestelling in België / Duitsland geleverd kan worden? Vraag dan eenvoudig een offerte aan via de winkelwagen.

Wat is de actuele levertijd?

De levertijd staat vermeld boven de groene 'In mijn winkelwagen' knop.

Niet kunnen vinden waar je naar zocht?
Sommige producten worden op statiegeldpallets geleverd. Er wordt dan per pallet een bedrag statiegeld berekend. Het bedrag dat per pallet berekend wordt kan variëren. Meer informatie hierover kun je teruglezen op de productpagina.
 

Pallets retourneren
Voor meer informatie over het retourneren van statiegeldpallets verwijzen we je graag naar de FAQ.

Bij sommige producten is er een toeslag van toepassing wanneer je afwijkt van de standaard verpakkingsinhoud. Deze toeslag wordt dan berekend omdat de standaard verpakking moet worden aangebroken, wat extra werkzaamheden tot gevolg heeft. De hoogte van de toeslag en de inhoud van een standaard verpakking kun je teruglezen op de productpagina.