Winkelwagen incl. BTW excl. BTW
0 producten

 

Welkom bij Sleiderink Hout & Bouwmaterialen

Klantenservice

Sleiderink Hout- en Bouwmaterialen streeft ernaar uw online aankoop zo snel en zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Op deze pagina proberen wij u dan ook zo goed mogelijk te informeren over de meest voorkomende vragen (FAQ). Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan telefonisch contact op met een van onze medewerkers op nummer +31 (0)541 - 35 44 44 of maak gebruik van het contactformulier op onze contactpagina.

INHOUD

  1. Het bestelproces
  2. Bezorging
  3. Betalen
  4. Retourneren (omruilen)
  5. Service en Contact
  6. Mijn Account
  7. Voorwaarden

1. Het bestelproces

Een bestelling plaatsen en afrekenen gaat bij Sleiderink Hout- en Bouwmaterialen heel gemakkelijk. Hieronder worden de stappen die u moet volgen 1 voor 1 uitgelegd.

STAP 1: De hoeveelheid bepalen

Hebt u het juist artikel gevonden? Vul dan de gewenste hoeveelheid van het product in bij "Hoeveel heeft u nodig? en druk vervolgens op "berekenen". Afhankelijk van de pak of palletinhoud krijgt u nu de dichtsbijzijnde hoeveelheid te zien.

STAP 2: Het product in de winkelwagen plaatsen

Heeft u de juiste hoeveelheid berekend en wilt u het artikel bestellen? Klik dan op de gele "Bestel" knop.

STAP 3: Verder winkelen, afrekenen of eerst een offerte aanvragen

  • Wilt u nog verder winkelen? Klik op "terug naar winkel" of maak een keuze in het hoofdmenu. Uw winkelwagen blijft bewaard.
  • Wilt u nog niet direct bestellen, maar liever eerst een offerte ontvangen? Klik op "Offerte aanvragen"
  • Wilt u uw bestelling afronden en afrekenen? Klik dan op "Direct bestellen"

STAP 4: Afrekenen

1. Uw gegevens
a) Vul uw gegevens in, bepaal het afleveradres en geef aan of u een account wilt aanmaken en klik vervolgens op "Ga verder"
b) Als u reeds eerder een account heeft aangemaakt kiest u voor "Ik heb een account en wil inloggen". Vervolgens vult u uw e-mailadres en wachtwoord in en klikt vervolgens op "Inloggen".

2. Verzendmethode
a) De verzendmethode is afhankelijk van de betreffende leverancier(s) en wordt automatisch ingevuld.
b) Als u een opmerking wilt plaatsen bij de bestelling dan kan dat in het veld "Opmerking (transportinstructie)".
klik op "Ga verder" om naar stap 3 te gaan.

3. Betaalmethode
Kies een betaalmethode en klik op "Ga verder".

4. Controleer uw bestelling
a) Controleer de inhoud van uw bestelling.
b) Plaats een vinkje als u akkoord gaat met de algemene voorwaarden (klik op het vierkante vakje)
c) Klik tot slot op "Afrekenen".

5. Betalen
Afhankelijk van de gekozen betaalmethode wordt u nu door het betaalsysteem geloodst. Wanneer uw betaling succesvol is afgerond ontvangen wij automatisch een bevestiging. Uw bestelling word direct in gang gezet.

Terug naar bovenkant van de pagina

2. Bezorging

Sleiderink Hout- en Bouwmaterialen bezorgt in heel Nederland. Veel producten worden rechtstreeks vanaf de fabrikant geleverd. Voor het bezorgen van overige bestellingen zetten we het eigen wagenpark in of maken we gebruik van betrouwbare vervoersmaatschappijen. Veruit de meeste bestellingen worden binnen 2 werkdagen op locatie bezorgd. De uiterste levertermijn bedraagt echter 30 dagen. Wanneer het bezorgen van uw pakket langer zal duren dan 5 werkdagen wordt u vooraf op de hoogte gebracht.

2a. Zeeland en de Waddeneilanden
Voor transport naar bepaalde delen van de provincie Zeeland en voor transport naar de Waddeneilanden gelden transporttoeslagen. Vanwege het locatiespecifieke karakter van deze extra transportkosten worden deze niet vooraf in de winkelwagen kenbaar gemaakt, u wordt hierover achteraf geïnformeerd.

2b. Bezorgkosten
De kosten voor het bezorgen van uw bestelling kunnen variëren. De hoogte van de bezorgkosten hangt af van de leverancier van het gekozen product. Zo kost het bezorgen van artikelen uit de bouwshop bijvoorbeeld € 15,- maar kost het bezorgen van een vracht betonklinkers € 75,-. in het winkelmandje geven we u een overzicht van de totale kosten van uw bestelling.

2c. Levering met grote vrachtwagens
In veel gevallen leveren wij met grote vrachtwagens met een lengte van 18 meter of langer. Grote vrachtwagens kunnen niet overal probleemloos lossen, maar levering met een kleine vrachtwagen is in veel gevallen wel mogelijk. Woont u, bijvoorbeeld, in een smalle straat, in een (winkel)centrum of is de toegangsroute slecht toegankelijk, dan is het verstandig dit aan ons kenbaar te maken! Tijdens het afrekenen, bij stap 2 (verzendmethode) kunt u een opmerking meegeven aan uw bestelling.

2d. Deellading
In de meeste gevallen wordt uw bestelling samengevoegd met andere bestellingen om zodoende tot een rendabele vracht te komen. De transporteur behoud zich het recht voor om tot het laatste moment de route te wijzigen. Hierdoor is het voor ons niet mogelijk om een specifiekere levertijd te noemen dan in de e-mailbevestiging staat vermeld.

2e. Markeren losplaats
In veel gevallen is het niet noodzakelijk dat u aanwezig bent tijdens het lossen van uw bestelling. Wanneer u een voorkeur heeft voor een specifieke losplaats, dan kunt u die plaats afbakenen door middel van een lint en/of bordje. Let wel; de definitieve losplaats is te allen tijde ter beoordeling van de chauffeur.

Terug naar bovenkant van de pagina

3. Betalen

U kunt uw bestelling bij Sleiderink Hout- en Bouwmaterialen gemakkelijk en snel betalen doormiddel van de meest gebruikte betaalmethoden. iDeal is in Nederland de meest gebruikte online betaalmethode, maar u kunt ook kiezen voor bankoverboeking. Voor de beveiligde afhandeling van uw betaling maakt Sleiderink Hout- en Bouwmaterialen gebruik van de online betaalservice van Multisafepay.

Terug naar bovenkant van de pagina

4. Retourneren

Zijn de goederen die u ontvangen heeft toch niet helemaal naar wens, dan kunt u uw bestelling in de meeste gevallen retourneren of omruilen. Artikelen die speciaal voor u op maat zijn gemaakt of speciaal voor u zijn besteld kunnen niet worden geretourneerd of omgeruild. Aangezien we in veel gevallen afhankelijk zijn van vrachtvervoer dient u uw retour of omruilverzoek altijd vooraf aan te melden bij onze afdeling klantenservice. U ontvangt vervolgens van ons de benodigde informatie en instructies. Uw retour- of omruilverzoek dient zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen bij ons aangemeld te zijn. De transport- en/of handlingkosten van het retourneren of omruilen komen voor uw rekening.

  • Retourneren of omruilen kan nagenoeg altijd;
  • Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden;
  • Vooraf aanmelden is verplicht;
  • U ontvangt van ons de benodigde informatie en/of instructies;
  • Transport- en handlingkosten zijn voor rekening van de klant.
Retour- of omruilverzoek indienen

Terug naar bovenkant van de pagina

 

5. Service en Contact

Heeft u een vraag, een opmerking of een klacht, neem dan contact op met een van onze medewerkers via telefoonnummer +31 (0)541 35 44 44. Onze medewerkers zitten op werkdagen van 8.00u tot 17.00u voor u klaar om u zo goed mogelijk te informeren. Is uw vraag minder dringend? Dan kunt u ook gebruik maken van het contactformulier op onze contactpagina. Uw vraag via het contactformulier word binnen 2 werkdagen beantwoord.

Direct naar de contactpagina

Terug naar bovenkant van de pagina

 

6. Mijn Account

De voordelen van een eigen klantaccount op een rij:

  • Met een account hoeft u uw gegevens maar 1 keer invoeren;
  • Overzicht van alle lopende bestellingen en reeds afgeronde bestellingen;
  • Snel opnieuw bestellen;
  • Het toevoegen van meerdere afleveradressen.
Inloggen op mijn account

Terug naar bovenkant van de pagina

 

7. Voorwaarden

Zoals bij elke transactie, online én offline, gelden er bepaalde voorwaarden. We hebben geprobeerd de geldende voorwaarden zo helder mogelijk te formuleren. Klik op een van de onderstaande links en bekijk de voorwaarden:

Terug naar bovenkant van de pagina

Heeft u een vraag?

0541 – 35 44 44