Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Commercieel Binnendienst Medewerker
Gaat jouw hart sneller kloppen van intensief contact met klanten, zowel telefonisch als via de mail? Staat de klant bij jou altijd op nummer 1? En lijkt het je wat om onderdeel uit te maken van een snelgroeiend bedrijf? Dan zoeken wij jou! De bestellingen blijven binnenstromen, dus we komen handen tekort. Ben jij die gedreven, enthousiaste Commercieel Binnendienst Medewerker waar wij naar op zoek zijn? Solliciteer dan vandaag nog!
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Jouw werkdag begint met het doornemen van de mail. Je bekijkt de geplaatste bestellingen en overlegt met je collega’s wie welke bestelling verwerkt. Tussendoor komen er telefoontjes binnen, zowel intern als extern. Jij zorgt ervoor dat de klant vriendelijk te woord gestaan wordt en je voorziet deze van de juiste informatie. Heeft de klant interesse in een product en wil je weten of dit product op voorraad is bij de leverancier? Of wil de klant graag weten hoe laat zijn/haar bestelling afgeleverd wordt? Dan ben jij degene die de telefoon pakt om het na te vragen aan de leverancier of transporteur. Wij verwachten van je dat je zelfstandig kunt werken, maar ook het samenwerken met je collega’s is in deze functie erg belangrijk; samen weet je immers meer dan alleen! Jouw taken samengevat:
- Het begeleiden en afhandelen van online orders en offertes;
- Het snel en efficiënt verwerken van inkooporders;
- Het professioneel te woord staan van onze klanten en deskundig advies geven over onze producten;
- Het correct afhandelen van eventuele klachten, waarbij jij op zoek gaat naar de beste oplossing voor onze klant;
- Het optimaliseren van de klanttevredenheid.
Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar iemand die gedreven is, efficiënt te werk gaat en met beide benen op de grond staat. Verder verwachten wij dat je:
- Communicatief sterk bent, zowel in woord als in geschrift;
- Kwaliteitsbewust, assertief en oplossingsgericht bent;
- Affiniteit hebt met bouwmaterialen;
- Goed overweg kunt met het Microsoft Office pakket;
- Over voldoende technisch inzicht beschikt om klanten van goed en deskundig advies te kunnen voorzien.
Het is een pré als jij:
- Over een afgeronde opleiding in de richting van commercie/marketing/communicatie beschikt;
- Kennis hebt van CMS-systemen (bij voorkeur Magento).
Wat bieden wij?
- Een afwisselende functie in een enthousiast en gezellig team;
- Een tijdelijk contract met de intentie om deze bij goed functioneren om te zetten in een vaste aanstelling;
- 25 vakantiedagen en 12 ATV dagen op basis van een fulltime dienstverband (40 uur);
- De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform. Hierbij is cao Hibin van toepassing.
Geïnteresseerd? Reageer dan vandaag nog!
Heb jij interesse in deze functie? Stuur dan je motivatie en CV vóór 16-04-2021 naar info@sleiderink.nl en wie weet kom jij ons team in Denekamp versterken! Je kunt je sollicitatie richten aan Joris Hunder.